Sunday 10 June 2012

Cuti Sem dah habis :'(

Sedih yang Teramat sangat sebab cuti sem dah habiss. Macam macam perkara yang aku buat masa cuti sem ni. Aku sangat sukaa. hehe.
Kisah aku bermula bila starting keje. Seronok betul keje kat situ. Dapat kawan and pengalaman baru. 
 
                 Dan yang paling bestnya banyak kenangan manis pahit aku masa keje situ
Eh lupa pula nak cakap, aku keje kat Icity Snowalk lahh. Even kenal cuma sebulan lebih je tapi macam dah kenal lama. hehe. Serious best sangat sangat :)





 Gambar ni masa lastday keje kat snowalk. ouch sungguh sedihhh :'(

Terima kasih laa kat wawa sebab berani kan diri cakap kat Super Visor supaya kiteorang dapat main kat theme park. Sangat Seronok. Dapat naik free tuuu. Bukan senang nak dapat. hehe





hahaa. Ni naik apa ntahh nama nyaa. Tapi lajuu gakk laa. bole gugur gakk jantung aku naik ni. Turun turun jee pening pening kepala. muehahaha :'D


 
Amal :) kawan kerja lahh :D




sweet kann tempat ni? Jom ke Icity! hehe :P



kitorang naik ni. haha. Macam kanak kanak Ribena :DD



*Aku* *ijat* *wawa* :)



*Aku, Alif, Hazik, Zaref*



Aku muka penat. haha! with-*Jamil*



kitowang punn naik Giant Wheel ni taww. hehe with-*Ekin*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

The day sebelum berhenti tuu ada kami lepak lepak kat Setia Alam, Sesaat terasa macam kanak kanak ribena sebab main permainan zaman kecik kecik. hehe. Memory dengan uollls tak dapat lupaa laa senang cerita. hehe


nyumm nyumm. kek ni hasil tangan aku taw atas bantuan makcik aku
*padahal aku tolong menyibuk jee hehe



Snowalk Team :)



*Snowalk Ladies*



Cuba teka permainan apakah ini? hehe



Battle Dance! haha *poco-poco



Dan inilah hasilnya yang terjadi kat akuu. tssssk tssssk! :3

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay tuu jee lahh. Seronok aku keje kat snowalk. 2bulan dahh berlalu cuti sem. Sekarang ni time aku nak Focus untuk Study aku. InsyaAllah aku nak cuba naikkan lagi pointer aku lebih dari sem lepass. Result? Rahsiaa! hehe. Teruk result akuu :'( tapi aku bersyukur :p


LASTLY :




SNOWALK STAFF! YOU'RE THE BEST!


*thank you*





2 comments: