Saturday 13 October 2012

Semester Break

#3days to go and one more paper. Alhamdulillahh. lepas tu habis lahh journey aku untuk semester dua ni. The happening of semester two. Tak macam sem lepas lahh kann, sem ni lebih meriah. Macam macam karenahh. Tapi seriously aku dah tak sabar sangat nak balik rumah nak jadi ular sawa takpayah fikir buku dahh. haha *tak ular sawa sangat kot* cuti semester ni aku nak kerja SEMESTINYA nak tambah duit poket. Ingat nak kerja kat snowalk lagi tapi entah lahh dapat ke tak kann. Dulu bole lahh menipu tapi kali kedua mungkin noway. 

***

Final exam sem ni memang mencabar. Alhamdulillah semua paper aku bole jawab except ctu arghhhhh! cuma costing ni tak tahuu apa nasib aku kann. Memang semua bole jawab tapikannn betul ke tidakk tuu yang aku risau kann sangat. kalau bole nak three pointer lahh. tapinyaa macam ehemmm ehemmm jee :'(
Final exam ni aku jawab untuk mak aku. insyaallah. Result keluar mungkin 9november kott. gilaa cepatt. rasa cuak punn tak habiss lagi kott

***

Hari rabu petang mula lahh pengembaraan baru dari Arau ke Kl Sentral bersama teman baru. Firstime nak balik dengan dia ni. Sebelum ni punn tak pernah tegur sangat. Takpa lah sekadar peneman nak balik ni kann. Bukan selalu punn :p

 ***

Balik ni nak jalan jalan dengan member puas puas sepuasnyaa haha. Lagi lagi dekat orang yang selalu sangat rindukann akuu. siann diaa haha. sapa lagi kalau bukan Ekin Rozaini kann. Si pemberi cik ted. 

***

harapan aku sem ni biarlahh dapat result okay lagi dari sem lepass. At least poiter naik laa and tak mau repeat paper. Risau teramat sangat ni. Usaha dahh sekarang ni tinggal tawakal jee. Insyaallah aku doakan semua student dapat result yang terbaik dan meletop.

 Aminnn :-D



No comments:

Post a Comment