Friday 30 March 2012

Vacation After Final Exam


Assalamualikum and Hai, Thank you for the reader  ㋡

Hello guys, This call Merdeka!! haha! You know why?? My first Semester at UITM was end then all the student had a break for 2 months! Cool gilaa haha, Okay aku terlalu happy sangat. that so jangan terlalu happy ye korang yang dah habis exam tuu, sebab bagi budak junior macam aku ni ada 5 Semester lagi yupp. Okayy, Sekarang ni memang masa berjalan dengan cepat gila, tupp tupp  dahh habis untuk sem ni, then the amazing nya what, Malam terakhir aku kat kolej tuu pencuri handfon aku tertangkap dan pencuri tu adalah roomate aku sendiri, WOW! betapa tuhan nak tunjuk kebesaranNyaa kann, SubahanAllah! handfon aku akan dapat balik lepass semuaa masalah dahh settle Alhamdulillah.

Okay next chapter, after our last paper kan kira kira 25/3/2012, aku tak fikir nak balik lagi. malah aku nak stay dulu kat Perliss dengan harapann dapat bersiar-siar dengan kawan kawan. Kitorang pergi keesokan hari lepass last final paper. Sumpah best gilaa! walaupunn cumaa area Perlis je tapi dengan kerjasama kami, perkara perkara yang remeh punn menjadi happening gilaa buat kami :DD

Tengok muka excited aku masa on de way nak pergi Padang Besar. Oh im soo excited. Muahaha!


Mula-mula kitorang pergi Padang Besar dulu, Then Gua Kelam and last destination is Kuala Perlis. Gila happening bila dapat kawan kawan yang gilaa ambil gambar macam aku ni, haha!


















And the mostly important is MY SS Picture lahhh, haha!


Lastly, aku nak ucapkan satu perkara kat korang even dah berjutaa kali aku cakap en.. Hummm thanx lahh korang sebab dah plan awal awal perkara happening macam ni. Sumpah aku rasa syok gilaa sebab dapat keluar macam ni. Buat Bebek, Duan, Erni sem depan jalan jalan lagi naa. hehe! im just remember that adik bebek call me ABG MERU haha! okayy foinee agak kelakar haha! thanx sekali lagi taw sebab being nicely walaupun kadang-kadang annoying gilaa sebab semuaa berebut tak mauu pegang kamera, takutt gambar gambar takda lettewww, hahaha! Especially aku kott! opppps hehe. Nicely friends.
 Thank you ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment