Saturday 18 February 2012

☻/˚ •。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛★ 。 .˛° 。 ° 。 ˚ • ★ ˚ .˛ 。 /▌˛˚ ˛ •˚ ˚SPORT's DAYS !!! ˚ 。 ★ / \ ˚. ★ ˛ ˚ • 。˚ ˚。 ˛˚ • 。˚ ˚ ★˛ ˚ 。. • ˚ 。

Actually Sport day ni dah lama jugaa lahh. Tapi entah sekarang aku baru nak upload. Aku dengar orang cakap, ada kata sportday kali ni boring. Then ada yang kata best?? hummm. Aku takda apa nak comment. Muahahaha. Tapi yang membuat kan aku rasa bangga laa enn budak part1 menang futsal tempat ke-3. Haha okay lahh kan even aku tak main punn. lalalala~

 menunggu majlis yang bertahun nak start hehe

 budak Bisness *hensem hensem belaka lalalala~

 Tujuan utama kami,, MAKAN !! haha

 aku terasa NAZR tuh poyo gilaaa,, dah lahhh gemokk !! huh  ♥ ♥ ♥

 treatment untuk cerah kan kulittt  **berjemur !! HAHA

 badan panjang kaki pendek?? haha pelik gilaaa

 with Classmate

 tak tahu lahh dari zoo melaka ke zoo taiping. LOL haha

nampak macam nak kena makan kasut ke pen depa ni  ✌  serius lawak haha



Banyak lagi sebenarnya, tapi malas nak tunggu lama lama hehe memadai lah ni kannnn


*DONE


THE END

No comments:

Post a Comment