Wednesday 15 February 2012

NGOMONG DEWE"AN ^^

 Salam Sejahtera kepada sesiapa yang sudi singgah blog ni  (。◕‿◕。)

haaa hari ni aku ada ceritaa yang agak aku rasa kurang menyenangkan. Tajuk nya TEH "O AIS dan KENCING TIKUSS

 Alkisahh  :  disebabkan aku terlalu dahaga, pergi lah aku dekat oren(gerai makanan kat sini orang panggil oren *aku tak tahu kenpa). Then aku belii lahh TEH O ais bungkuss. Dekat oren tuh ada empat or lima gerai makanan. hehe aku lupaa. But nak jadikan ceritaaa, plastik bungkuss airr tuhh bauu kucing tikuss. maakkkkk aiii. Aku dah minum air tuh habiss baru aku tahu ada bau tuhhh. Even aku tak pernah punn bau kencing tikus tuh macam mana. Budak class mate aku yang habaqq bau ceng gituu kencing tikuss. Aku risauuu dapat simtom kencing tikuss jee nieee. errrrr jijik habiss lahh. Gerai yang aku beli tuhh gerai yang num duaaa. memang sure sure lahhh aku tak nak dah beli air kat kedaiii tuh lagii. huwaaaa  :'(  aku tak nak mati lagii. nnti kempunan nak makan huskiii. errrr.


Next : Buat Assignment last last minutes  └( ̄▽ ̄*) 



 haha nampak tak betapa gembira nya akuu. gembiraa yang teramat nyaa sebab buat assignment lastt lastt minutess. 


gambar kat atas nii sebelumm di editt ^^

 yang ni pulakk selepass di editt. Wahhh tampak reall kan kan. haha

*Actually depa bedua ni takda apa apa hubungan yang rasmi punn. Cuma aku jee suka nyakat depaa. haha. Gurau kan tanda MESRAA  choii,,  (◕‿◕)



DONE, * Thanq dekat sapa sapa yang singgahh  




        


❈✽✾✿❀❁❂❃❄❅❆❇THE END❈✽✾✿❀❁❂❃❄❅❆❇

No comments:

Post a Comment